Pitanje:
Kako rezati PCB?
littlebirdceo
2009-12-21 13:19:31 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Upravo sam proveo 20-ak minuta pokušavajući presjeći PCB pilom. Te su stvari zaista teške.

Koji je ispravan alat za rezanje PCB materijala i dobivanje lijepe ravne linije?

Vidio sam nešto o giljotini, ali ne mogu pronaći dobavljač.

Nemojte upotrebljavati sitne šalice - sranje ide posvuda, a vi uništavate rub ploče.
Jeste li razmišljali o Dremelovom alatu? Ili to nije dovoljno fin rez?
I prije sam koristio alat Dremel s vrlo lijepim rezultatima. Imajte na umu da ćete generirati puno topline, rezni diskovi prilično su lomljivi, a Dremel je ručni alat, pa će vrlo dugi rezovi vjerojatno povećati vaše šanse za pucanje diska. Također, kao što je gore spomenuo @jluciani,, ovaj postupak rezanja proizvest će puno prašine od staklenih vlakana koju apsolutno ne biste trebali udahnuti. Konvencionalna maska ​​za prašinu vjerojatno je neće izrezati radi zaštite jer je prašina izuzetno fina.
Kao što većina ljudi sugerira da je Dremel obično odabir alata, posebno za hobiste, u industriji sam vidio da se tračne pile koriste s velikim učinkom.
Stavite novu oštricu u tu pilu!
Svakako bih sljedeći put isprobao ovaj "hakanje stolice i dremela": https://www.youtube.com/watch?v=61Q_6-cRua4
šesnaest odgovori:
#1
+43
thisismyrobot
2009-12-21 14:28:18 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ne znam je li to najbolji način, ali obično ga zabijem više puta teškim nožem (s obje strane) i škljocnem rukom. Očito ovo neće uspjeti za neravne rezove. Nož koji koristim sličan je jednom od ovih Stanley knife

Da, za ravne rubove ovo je najbrže, najtočnije i, što je još važnije, najsigurnije (bez prašine od stakloplastike). Smatram da nekoliko rezultata zatim koristi kvadratni rub i lupa da je gotovo gotovo.
I ovo koristim, s ravnalom. Nije najbolje, ali meni dobro ide.
Ovo posebno dobro djeluje za perf ploče. Zabijte središte niza rupa, poravnajte rezultat s rubom stola i brzo pritisnite prekriveni komad.
vau 7 godina kasnije i komentiram.Da, koristim ravnalo i pomoćni nož, ali smatram da ga moram koristiti kao pilu za najbolji učinak.Otkrivam da kada režem ovom metodom, rub bakrenog sloja se spušta, tako da moram brusiti rub kako bi bio gladak za proizvodnju PCB-a, ali opet, moji brusni blokovi nisu savršeni.
#2
+32
jluciani
2009-12-21 18:31:36 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Prvo što bih trebao spomenuti je sigurnost. Morate nositi zaštitu za disanje jer je prašina stvorena rezanjem vrlo opasna za disanje. Uvijek treba nositi zaštitne naočale. Kao što bi Norm rekao - pročitajte i razumite sve upute proizvođača za vaše alate.

Ja koristim ili pilu za metal, tračnu pilu ili škare za lim. Budući da tračnu pilu prvenstveno koristim za drvo, koristim je samo ako oštricu ionako treba promijeniti. Nakon rezanja 10 linearnih inča FR4, oštrica će biti beskorisna za drvo. Mrzim mijenjati oštrice tračne pile.

Hacksaw je ono što obično koristim. Ostavljam 50 mil. Između rubova ploče. Bakar stavljam ne bliže od 25 mil. Do ruba. List pile je širok oko 35 mil. Koristim povećalo. Ovo je u redu za prototipove.

Ponekad rubove odrežem kositrenim škarama. Kružna pila bila bi idealna. Brzo mijenjati karbidne oštrice. Također sam čuo za ljude koji koriste škare.

Evo nekoliko poveznica za one koje sam označio. http://www.harborfreight.com/cpi/ctaf/displayitem.taf?Itemnumber=90757 http://www.harborfreight.com/cpi/ctaf/displayitem.taf?Itemnumber=5907http://www.grizzly.com / proizvodi / Stroj-lim-stroj-12- / G6089 (* jcl *)
Limeni isječci izvrsno funkcioniraju za prečice, ali čini se da ponekad dodaju malo fleksibilnosti na ploču dok rade. Ne bih im vjerovao ni za što više od 1-2 centimetra, a po mogućnosti ni kad bih brinuo o daskama s obje strane.
Slažem se s tim. Obično ih koristim za obrezivanje kutova ako moram zaokružiti kut. Štedi puno podnošenja;)
Pila za pile dobro funkcionira kad dasku stavite u škripac. zaštitite ga tankim kartonom, a gornji dio vice upotrijebite kao vodilicu za crtu koju želite rezati (jastučić s malo kartona ako vas brine otupljivanje oštrice na škripcu.
@jluciani Možete li opisati moju pilu koju koristite. Marka, model itd. Bili bi lijepi.
@Chetan Ako smijem, htio bih predložiti da se ne koristi pila, jer je razlog tome što su zubi oštrice previše grubi. Nakon nekih poteškoća (i neugodne pukotine) prebacio sam se na [fretsaw] (http://en.wikipedia.org/wiki/Fretsaw) s oštricom za rezanje metala. Isprobao sam nekoliko oštrica dok nisam pronašao jedan koji mi se svidio. Nosam drugo što sam rekao o prašini, a ako imate sveučilište u blizini, pitajte možete li koristiti njihovu giljotinu s PCB-om.
@carveone Hvala na sveučilišnom prijedlogu. Već imam pilu s finim oštricom. U prošlosti sam koristio Dremel rotacijski alat, ali on stvara puno piljevine.
Koristim Nicholson 80965MP pilu i Nicholson Bi-Metaloy oštricu 62723 koja je 12 "18TPI.
#3
+22
Adam Davis
2010-06-17 09:27:06 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Napokon sam se smjestio na mokroj pili za pločice. Ispostavilo se da se to ne razlikuje puno od pila na PCB-u koje mnoga mjesta koriste za rezanje PCB-a. Jeftina mokra pila za pločice tvrtke Harbor Freight košta oko 70 USD (na prodaju sam dobila moje za 45 USD), plus dodatnih 12 USD za oštricu. List reže nešto više od 1/16 inča, a pomoću vodilica za pile mogu vrlo precizno rezati. Također sam kupio nožni prekidač kako bih mogao prilično brzo rezati serije PCB-a.

Prednost mokre pile je u tome što prašina teško predstavlja problem - zaglavila se u vodi, pa iako biste i dalje trebali nositi zaštitnu zaštitu opreme, svugdje nećete završiti prašinom od fiberglasa.

Nadalje, to je vrlo lijep, brušeni rez. Vrlo glatko - ne razlikuje se od rubova koji su usmjereni ili piljeni u tvornici PCB-a. Obično koristim fini brusni papir da bih nakon toga razbio rubove (koji su pomalo 'oštri') ako mislim da će ljudi puno rukovati PCB-om.

Voda sama po sebi ne predstavlja problem PCB-u , a ako ste već montirali komponente, većina se može prati. Ako ga trebate odmah upotrijebiti, brzom eksplozijom zračnog crijeva ili konzerviranog zraka uklanja se sva voda.

Je li ovo jedna od onih minijaturnih kružnih pila, s poklopcem nad rezervoarom, ako je tako, imam jednu od ovih i možda ću morati pokušati?
To je odlična ideja! Imam susjeda s pilom za pločice, morat ću probati. Kakvu oštricu koristite?
@Amos - Prekini! Bilo koja oštrica namijenjena keramičkim / staklenim pločicama vrlo će dobro funkcionirati na PCB-ima od stakloplastike.
@Reemrevnivek - Imam oštricu za mokru upotrebu pogodnu za keramičke pločice. To je jednostavan dijamantni list mokre pile.
#4
+13
endolith
2009-12-21 22:03:33 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Upotrijebite rezač papira!

To je u osnovi ista stvar kao i "giljotina" koju je spomenuo.
Nisam uspio postići da ovo djeluje učinkovito na 1,6 mm FR4, samo upozorenje.
+1: LadyAda također spominje rezača papira, ali ima slike nekoliko [škara za giljotinu PCB-a] (http://www.ladyada.net/library/equipt/) u rasponu od 200 do 600 dolara.
#5
+13
Leon Heller
2009-12-21 22:25:31 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Zabojem ga duboko Stanley-jevim nožem s obje strane i pucnem i njim. Rezač pločica od volframovog karbida također radi, ali ja više volim Stanley nož. Vrlo brzo otupi oštricu, svoju izoštrim dijamantskim brusom i mogu istu oštricu koristiti unedogled.

Možete dobiti bi-metalne oštrice, obično traju dulje.
Alate za pisanje karbida možete dobiti na eBay-u prilično jeftino, upotrijebite ravnalo nečega da biste započeli ravnu ocjenu. Također, zabijte obje strane. Ako im možete koristiti prešu za držanje jedne ili obje strane (drvetom ili nečim za sprječavanje golog metala, ploča za ogrebotine), to može smanjiti "iverje" na obje strane ocjene.
#6
+11
BrianMcK
2009-12-27 14:15:09 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Iako su mnogi od njih već riješeni, uložit ću svoja 2 centa jer sam imao nekoliko dobrih i loših iskustava s tim problemom.

Sve osnovne opcije poput Hacksaw, coping saw , sitne šupljine i bodovanje nožem za male poslove nisu mi najdraži za velike serije.

Ako samo blankirate veliki list za bakropis / razvijanje itd., onda giljotina PCB-a, kao što ste navedeno, dobro je za brze, ravne i precizne rezove. Pogledajte http://www.getlofi.com/ Kako izrađujemo pločice - video zapis od 5. studenog 2009. za dobre vidove o proizvodnji DIY PCB-a, uključujući kako smanjuju ploče . Farnell nose giljotine specifične za PCB, ali imaju zastrašujuće cijene, daljnje traženje efekta "PCB giljotine" moglo bi donijeti jeftinije rezultate. Ako želite isprobati papirnate giljotine, Officeworks ili drugi stacionarni dobavljači nosit će ih za oko 60 USD, ali ne mogu jamčiti za ovu metodu.

Kad sam radio u prodavaonici i imao sam male krugove za proizvodnju, koristio bih tračna pila za sve moje rezove (uključujući ravne rezove, vježbe ili jig ili oboje). Kao što navodi o sigurnosti uvijek treba voditi računa! Nosite dobru masku za disanje, a ne samo jeftinu, samo se ne zamarajte ako nećete potrošiti novac i dobiti odgovarajuću masku! To govorim iz iskustva, jer sam razvio probleme s disanjem dok sam radio u ovom okruženju, a tvrtka nije pazila na moje zdravlje, lekcija: čuvajte se. Ako osjećate miris stakla od vlakana, tada ga udišete !!! Upotrijebite i ekstraktor, čak i ako na stol ne uspijete donijeti fensi industrijsku Gaffer traku, crijevo normalnog vakuuma i uklonit ćete većinu prašine. Male tračne pile dostupne su u skladištu Bunnings i Total Tools Industrial u Australiji, a trebale bi biti dostupne širom svijeta kod bilo kojeg dobrog dobavljača industrijskog alata.

Nadam se da ovo pomaže :)

+1 za _drugu naočalu s efektom "PCB giljotine" moglo bi donijeti jeftinije rezultate_.
#7
+5
Axeman
2009-12-21 14:46:40 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Koristim veliku makazicu (izvorno namijenjenu limu, ne znam engleski naziv, vidi sliku)

enter image description here

koja je savršena za opseg .

Mislim da škare limene
#8
+5
Radian
2010-06-12 20:27:09 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Poput thisismyrobota, i ja koristim vrlo oštru oštricu i ravni rub za "ocjenjivanje & snap" ploča s ravnim rubovima. Općenito, kad radim ploču kod kuće, pravokutne su ploče u redu.

Ako radim kružnu ili neparnu ploču za kućište, obično je svejedno pošaljem, u tom trenutku Imam kuću na pansionu za mene.

Kao što su drugi rekli, ako poduzmete bilo što (brušenje, piljenje) što stvara prašinu, budite prokleto oprezni, koristite zaštitu za disanje. Po mogućnosti to radite vani na otvorenom prostoru.

#9
+4
Lou
2009-12-21 23:55:22 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ako imate pristup jednom, tablica usmjerivača s ravnim bitom izvrsno će obaviti posao. Vjerojatno možete uzeti pristojan usmjerivač i stol koji se koriste po razumnoj cijeni (ovisno o lokaciji) i ne zauzimaju puno prostora. Tablica vam omogućuje da osigurate da su vaše ploče u kvadratu, a sam usmjerivač omogućit će vam da napravite zabavne oblike ako želite.

TO je malo više uključeno od, na primjer, Xacto noža ili škare od kositra, što također rade prilično dobro, ali rezultati su stvarno sjajni i vrlo brzi. Ako planirate obraditi puno ploča, vrijedi uložiti.

#10
+4
Diosces
2010-03-10 03:40:50 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Lijep bežični alat dremel poput 300 izvrsno djeluje.

Razni odsječeni kotači izvrsno rade na mnogim drugim hobi poslovima / rezovima.

#11
+4
JustJeff
2010-06-12 21:16:19 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Više volim 'grickalicu', barem za male poslove to je idealno. Ne znam imaju li svi četverokutni rezni dio, ali moj ima, i prilično je jednostavno rezati u ravnoj liniji samo ga slobodnim rukama. Loša strana je ta što zahtijeva oko 1/8 "širine, ali u mnoge svrhe to nije problem. Samo proguglajte 'alat za grickanje'. Svoj sam dobio kod lokalnog trgovca (RS) prije deset godina, zadržao se dobro.

#12
+4
Kevin Vermeer
2010-06-16 08:14:34 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Što kažete na oštru pilu za pile? To sam uvijek koristila. (Iako ću priznati da nisam bio svjestan da je prašina TAKO otrovna; sljedeći ću put biti oprezniji.)

Mogu izrezati mali komadić od prototipa 4x5 " (oko 12 "rezova) za manje od 5 minuta, i to ne toliko naporno! Pokušavate li napraviti višeslojnu / debelu bakrenu ploču ili pravite velik broj rezova?

Alternativa je odrediti dugački niz rupa veličine (možda nadopunjenih rutiranim rezovima) na PCB-u, ako ga želite proizvesti. Samo pročitajte pravila kuće na ploči, stavite nekoliko rupa u red i možete škljocnuti ploču rukama. Ostavlja razuđeni rub, ali ne toliko lošiji od pile za pile. Tako to barem radimo na poslu.

#13
+2
EricM
2010-06-17 10:27:00 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Koristim kružnu pilu za čudne rezove na pločama koje stvaram. Ovisi samo o tome za koji dizajn se odlučite. Ponekad mi je za ravne rezove potreban samo rezač kutija i preslikavanje preko tvrdog ruba.

#14
+1
Mr. Hedgehog
2010-12-02 03:04:29 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Uvijek sam koristio 1,6 mm presvučenu bakrom, ali uvijek sam bio pomalo razočaran dostupnim opcijama.

Isprobao sam sljedeće metode:

  • uslužni program Nož: Djeluje, ali je naporan i teško je dobiti točne rezultate.
  • Giljotina od papira: Nemojte se ni truditi ako ne koristite vrlo tanku PCB.
  • Pila za pločice: Izvrsni rezultati ali buka i nered jednostavno ne vrijede.

Dobio sam izvrsne rezultate pomoću škare za metal , što je oko trećine cijene od najjeftinijih smicanja PCB-a koje sam pronašao.

Neispravna veza (domena je istekla)
Umjesto toga usmjerio sam ga na izvorni videozapis
Lijepo; koji izgleda * vrlo * slično Enco jedinici koju sam pronašao (i spomenuo u svom dodatku).
Video je također mrtav.
#15
+1
JYelton
2012-12-11 22:26:48 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Škare / giljotine izgledaju nedovoljno zastupljene među odgovorima. Farnell ima neke škare za PCB, ali mogu biti prilično skupe.

Tražeći jeftinije alternative, naišao sam na pregled Brooke Clarke o Enco 130-5700 12 "škare za ploče na stolu.

Nisam ih još probao, ali škare bi bile dobra alternativa rezanju ili piljenju koje proizvode buku / nered.

#16
  0
aliential
2015-03-18 13:53:10 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Čekić i dlijeto? malo dlijeto za drvo može zabiti koliko god želite u plastiku, nisam ga imao vremena temeljito testirati, ali čini se da je sjajno pod pravim kutom od staklenih vlakana na ploči i uzduž. ne znam obrađuje li koso u redu.

Evo slike, započeo sam s brzim bitom u sredini rupe, to je bilo namjerno, ali drugi je bit bio vrlo ravan i trebalo mu je oko 10 sekundi shvati.

http://s28.postimg.org/exm031xtp/IMG_0715_1.jpg[/img]



Ova pitanja su automatski prevedena s engleskog jezika.Izvorni sadržaj dostupan je na stackexchange-u, što zahvaljujemo na cc by-sa 2.0 licenci pod kojom se distribuira.
Loading...